preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 155262
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

 

Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Lipanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Korisni linkovi
XIII. Državno natjec...
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt - Medijska pismenost za mlade
Autor: Branka Ljepoja, 9. 6. 2022.

Predstavnici udruge "Dobre priče" iz Siska proveli su u partnerstvu s Crvenim križom Hrvatska Kostajnica radionicu medijske pismenosti u 3a razredu. Cilj projekta "Medijska pismenost za mlade" je ukazati na važnost medijske pismenosti kao značajne kompetencije u 21. stoljeću, uputiti mlade na važnost kritičkog promišljanja u današnjem svijetu interneta kada primamo stotine informacija i moramo razlučiti koja od njih je relevantna. Ova znanja i vještine nužne su u svijetu  u kojemu, prema istraživanjima, čak 70% informacija doznajemo putem internet ili društvenih mreža, zbog čega je važno osvijestiti sve moguće opasnosti kojima smo izloženi kao njihovi korisnici...


Radionica je trajala dva školska sata. Na početku su se učenici kroz kratku prezentaciju od 15-ak minuta upoznali s pojmom i definicijom medijske pismenosti, a zatim su radili u tri grupe:
  • jedna grupa radila je s televizijskim novinarom,
  • druga s radijskom novinarkom
  • treća grupa je radila pisano, web novinarstvo.

Kroz ove radionice učenici su imali priliku praktično vidjeti kako nastaju vijesti, kako izgleda sam tehnološki proces izrade web, radijske ili televizijske vijesti. Na sat vremena postali su novinari, postavljali pitanja, radili tekstove i fotografirali.

Zadatak svake grupe bio je da na određenu temu napravi dvije vijesti, s dva različita pristupa (pozitivnim i negativnim) te su na taj način mogli spoznati kako od istog događaja mogu nastati dvije potpuno različite, čak oprečne vijesti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt - Medijska pismenost za mlade
Autor: Branka Ljepoja, 9. 6. 2022.

Predstavnici udruge "Dobre priče" iz Siska proveli su u partnerstvu s Crvenim križom Hrvatska Kostajnica radionicu medijske pismenosti u 3a razredu. Cilj projekta "Medijska pismenost za mlade" je ukazati na važnost medijske pismenosti kao značajne kompetencije u 21. stoljeću, uputiti mlade na važnost kritičkog promišljanja u današnjem svijetu interneta kada primamo stotine informacija i moramo razlučiti koja od njih je relevantna. Ova znanja i vještine nužne su u svijetu  u kojemu, prema istraživanjima, čak 70% informacija doznajemo putem internet ili društvenih mreža, zbog čega je važno osvijestiti sve moguće opasnosti kojima smo izloženi kao njihovi korisnici...


Radionica je trajala dva školska sata. Na početku su se učenici kroz kratku prezentaciju od 15-ak minuta upoznali s pojmom i definicijom medijske pismenosti, a zatim su radili u tri grupe:
  • jedna grupa radila je s televizijskim novinarom,
  • druga s radijskom novinarkom
  • treća grupa je radila pisano, web novinarstvo.

Kroz ove radionice učenici su imali priliku praktično vidjeti kako nastaju vijesti, kako izgleda sam tehnološki proces izrade web, radijske ili televizijske vijesti. Na sat vremena postali su novinari, postavljali pitanja, radili tekstove i fotografirali.

Zadatak svake grupe bio je da na određenu temu napravi dvije vijesti, s dva različita pristupa (pozitivnim i negativnim) te su na taj način mogli spoznati kako od istog događaja mogu nastati dvije potpuno različite, čak oprečne vijesti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju