preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 206237
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

Dabar natjecanje

 

E - SPOMENICA
Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan prava potrošača
Autor: Branka Ljepoja, 11. 3. 2024.

Svjetski dan prava potrošača, koji se obilježava 15. ožujka svake godine, posvećen je promicanju svijesti o pravima potrošača diljem svijeta. Ovaj dan proslavlja se s ciljem osvještavanja javnosti o važnosti zaštite potrošača te promoviranja njihovih prava.

Tijekom ovog tjedna učenici 3b razreda održat će prezentacije na temu prava potrošača učenicima osmih razreda osnovnih škola u našoj okolici...


Prvi put o pravima potrošača kao konceptu govorio je američki predsjednik John F. Kennedy 1962. godine. Kennedy je u svojem govoru istaknuo važnost zaštite interesa potrošača u suvremenom društvu te je naglasio potrebu za uspostavom zakonodavstva koje će štititi potrošače od nepoštenih prevara trgovaca i proizvođača.

U slučaju kršenja prava potrošača, postoje različite mjere koje se mogu poduzeti. Prvo i najvažnije je informiranje relevantnih institucija o prekršaju, poput nadležnih regulatornih tijela ili potrošačkih udruženja. Potrošači također mogu tražiti pravnu pomoć ili podnijeti tužbu protiv trgovca ili proizvođača koji su prekršili njihova prava.

U današnjem globaliziranom društvu, gdje se potrošači susreću s različitim proizvodima i uslugama, ključno je osigurati da imaju pristup informacijama, zaštitu od prijevara i sigurnost prilikom kupovine. Stoga je važno kontinuirano raditi na jačanju prava potrošača i osigurati njihovu punu zaštitu u tržišnom okruženju.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju