preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 207653
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

Dabar natjecanje

 

E - SPOMENICA
Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Korisni linkovi
XIII. Državno natjec...
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Na Županijskom stručnom vijeću nastavnika engleskog jezika predstavljeni Erasmus projekti naše škole: "DIGITRAIN" I "WHO DO WE THINK WE ARE"
Autor: Branka Ljepoja, 21. 11. 2022.

Na Županijskom stručnom vijeću nastavnika engleskog jezika, koje se održalo u četvrtak 17. studenoga 2022. u Industrijsko-obrtničkoj školi u Sisku, predstavljeni su Erasmus projekti naše škole: DIGITRAIN i "Who do we think are?"...


Nastavnica ekonomske skupine predmeta Aneta Radoš, opisala je kako je izgledao proces od ideje do provedbe projekta DIGITRAIN, koji Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica trenutno provodi. Članovi stručnog vijeća, na primjeru konkretnog projekta, saznali su kako uskladiti ideju s potrebama organizacije te europskim obrazovnim politikama što je preduvjet za pisanje projektne prijave.

Barbara Cetinjanin, profesorica engleskog jezika, predstavila je projekt „Who do we think are?“ kao primjer dobre prakse. Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica bila je jedna od partnera projekta koji je promicao pozitivne stavove prema različitostima. Provedbom projekta, učenicima su  omogućena putovanja i boravak među vršnjacima iz različitih škola u Europi. Učenike se potaknulo na veću toleranciju prema različitim skupinama u Europi i pružilo dovoljno informacija kako bi savladali prepreke i nerazumijevanje koje često proizlazi iz nedostatka informiranosti.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Na Županijskom stručnom vijeću nastavnika engleskog jezika predstavljeni Erasmus projekti naše škole: "DIGITRAIN" I "WHO DO WE THINK WE ARE"
Autor: Branka Ljepoja, 21. 11. 2022.

Na Županijskom stručnom vijeću nastavnika engleskog jezika, koje se održalo u četvrtak 17. studenoga 2022. u Industrijsko-obrtničkoj školi u Sisku, predstavljeni su Erasmus projekti naše škole: DIGITRAIN i "Who do we think are?"...


Nastavnica ekonomske skupine predmeta Aneta Radoš, opisala je kako je izgledao proces od ideje do provedbe projekta DIGITRAIN, koji Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica trenutno provodi. Članovi stručnog vijeća, na primjeru konkretnog projekta, saznali su kako uskladiti ideju s potrebama organizacije te europskim obrazovnim politikama što je preduvjet za pisanje projektne prijave.

Barbara Cetinjanin, profesorica engleskog jezika, predstavila je projekt „Who do we think are?“ kao primjer dobre prakse. Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica bila je jedna od partnera projekta koji je promicao pozitivne stavove prema različitostima. Provedbom projekta, učenicima su  omogućena putovanja i boravak među vršnjacima iz različitih škola u Europi. Učenike se potaknulo na veću toleranciju prema različitim skupinama u Europi i pružilo dovoljno informacija kako bi savladali prepreke i nerazumijevanje koje često proizlazi iz nedostatka informiranosti.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju