preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2016.

Ukupno: 207600
Virtualna šetnja školom

Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo.... 

Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.

Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:

trogodišnji program:                                     stolar (klasični model) i

četverogodišnji programi:                            opća gimnazija,

                                                                       ekonomist

                                                                      šumarski tehničar

Dabar natjecanje

 

E - SPOMENICA
Europski tjedan strukovnog obrazovanja

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Korisni linkovi
XIII. Državno natjec...
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Digiceda: Kritička medijska pismenost
Autor: Branka Ljepoja, 23. 3. 2023.

U četvrtak, 23.3.2023. godine u okviru nastave informatike održana je radionica Kritička medijska pismenost u okviru projekta Digiceda. Radionicu je za učenike 1a, 1d, 2a i 4b razreda putem digitalne platforme Zoom održala  Ana Dokler, dipl. novinarka i glavna urednica  portala  medijskapismenost.hr.


Učenici su na radionici kroz izlaganje i raspravu imali priliku naučiti što je medijska pismenost, kojim se temama bavi i koje vještine uključuje te kako im te vještine mogu pomoći u boljem snalaženju u suvremenom medijskom okruženju.

Također, vidjeli su što nam pokazuju rezultati istraživanja o medijima i medijskom obrazovanju provedenih među mladima u Hrvatskoj te razgovarali o tome kako i koje medije oni koriste, s naglaskom na digitalne medije. Ujedno su prokomentirali s kojim se izazovima suočavaju i kako to na njih utječe.

Posebna pažnja posvećena je pitanju gdje se informiraju te osvještavanju važnosti kritičkog promišljanja o informacijama koje dobivaju putem medija i društvenih mreža. Uz primjere koje su mogli pogledati i analizirati i zadatke koje su izvodili samostalno ili u parovima, učenici su imali priliku naučiti provjeravati vjerodostojnost izvora informacija i fotografija te prepoznati manipulaciju, dezinformacije i prikriveno i lažno oglašavanje. 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Digiceda: Kritička medijska pismenost
Autor: Branka Ljepoja, 23. 3. 2023.

U četvrtak, 23.3.2023. godine u okviru nastave informatike održana je radionica Kritička medijska pismenost u okviru projekta Digiceda. Radionicu je za učenike 1a, 1d, 2a i 4b razreda putem digitalne platforme Zoom održala  Ana Dokler, dipl. novinarka i glavna urednica  portala  medijskapismenost.hr.


Učenici su na radionici kroz izlaganje i raspravu imali priliku naučiti što je medijska pismenost, kojim se temama bavi i koje vještine uključuje te kako im te vještine mogu pomoći u boljem snalaženju u suvremenom medijskom okruženju.

Također, vidjeli su što nam pokazuju rezultati istraživanja o medijima i medijskom obrazovanju provedenih među mladima u Hrvatskoj te razgovarali o tome kako i koje medije oni koriste, s naglaskom na digitalne medije. Ujedno su prokomentirali s kojim se izazovima suočavaju i kako to na njih utječe.

Posebna pažnja posvećena je pitanju gdje se informiraju te osvještavanju važnosti kritičkog promišljanja o informacijama koje dobivaju putem medija i društvenih mreža. Uz primjere koje su mogli pogledati i analizirati i zadatke koje su izvodili samostalno ili u parovima, učenici su imali priliku naučiti provjeravati vjerodostojnost izvora informacija i fotografija te prepoznati manipulaciju, dezinformacije i prikriveno i lažno oglašavanje. 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju